GroenLinks Hoogeveen staat aan de vooravond van een nieuw begin. #Tijd voor verandering geldt zeker voor de lokale fractie, die de laatste paar maanden hard heeft gewerkt aan de veranderingen.
Na een aantal verrassende wendingen voor, tijdens en na de gemeenteraadsverkiezingen staat de fractie nu klaar voor een nieuwe start!

Fractievoorzitter Catharina van Hien -middenvoor op de foto- ziet als steunfractieleden aan haar zijde (v.l.n.r. achterste en resp. voorste rij): Nico Moorrees, Raymon Hooijer, Kevin van Hoorn, Klaas Woltinge, Eleonora Iosifidis en Liz van Haalen. Op de foto ontbreekt Joran Morsink.

Samen willen ze zich de komende vier jaar hard gaan maken voor een duurzaam, sociaal, eerlijk en transparant Hoogeveen. GroenLinks verwelkomt van harte nieuwe vrijwilligers die zich hiervoor ook in willen zetten. Zowel voor fractie, bestuur als campagneteam zijn er volop mogelijkheden. Bij interesse, stuur een mail naar Glhoogeveen@hotmail.com