Campagne voeren

Wil jij bijdragen aan een groen, sociaal en open Hoogeveen? Word dan actief!

Dat kan voor kortere of langere tijd

- Bij verkiezingen:  achter de GroenLinks kraam, bij het verspreiden van flyers, het plakken van posters, pr via de oude en  nieuwe media, organiseren van bijeenkomsten, lid campagneteam  etc. Meer informatie/aanmelden bij campagneleider Anke de Jong, e-mail:  ankedejong11@hotmail.com  , tel 0642550768

- In de gemeenteraadsfractie: hoe denk jij over lokale zaken mbt klimaat, onderwijs, zorg, werk etc. We bereiden samen de gemeenteraadsvergaderingen voor. Meer informatie/aanmelden kan bij fractievoorzitter Gerard Fidom, email: g.fidom@hoogeveen.nl ,  tel 0621524732

- In het bestuur:  help bij het organiseren van activiteiten voor leden en anderen ,  het schrijven van artikelen, ledenwerving, pr  etc. Meer informatie/aanmelding kan bij afdelingsvoorzitter Ben Buskes, e-mail: bbuskes@hetnet.nl , tel 0528-352239

Of wil of kun je iets anders, laat het ons weten! Of schuif gerust eens aan bij een fractie/bestuursvergadering. Zo krijg je een goed idee waar we ons allemaal mee bezig houden. De vergaderdata staan bij de agenda op de site.

Lidmaatschap is niet noodzakelijk en kies de manier die bij je past. GroenLinks heeft ook cursussen voor vrijwilligers. En wil je landelijk actief worden kijk dan op : https://groenlinks.nl/doemee